divendres, 9 de juliol del 2010

I'm a Catalan - Som una nació!!!

Jo sóc un Català.
Actualment una província d’Espanya.

Però, què va ser Catalunya?
Catalunya va ser la nació més gran del món.

Us diré el perquè.

Catalunya va tenir el primer parlament molt abans que Anglaterra.
Catalunya va acollir els inicis de les Nacions Unides.
Totes les autoritats de Catalunya al segle XI, es van trobar en una ciutat de França que aleshores era catalana per parlar de pau, al segle XI.

Pau en el món i en contra de les guerres. Això era Catalunya.

Estic tanc content, tant emocionat de ser aquí amb vosaltres.

Pau Casals
1971, Nacions Unides
En el seu dia jo vaig votar en contra del contingut de l'Estatut perquè el considerava massa curt, incomplet i insuficient per a Catalunya.
S'ha vist que tot i així, aquell document insuficient al qual jo l'anomenava Estatutet ha estat retallat per totes bandes pel Tribunal Constitucional quatre anys després de que la ciutanania catalana l'aprovés, el Parlament de Catalunya el validés amb una ampla majoria i el Congrés dels Diputats de Madrid i en el millor moment que podien, que és en època estival i a quatre mesos vista de les eleccions al Parlament. Perfecte perquè hi hagi poca cridòria i perquè els partits estiguin el més distanciats possible.
No podem aturar-nos i no podem deixar que continuin trepitjant-nos.
Jo no sóc independentista, ni sóc un nacionalista radical, però el que sí puc afirmar és que fets com aquest em refermen en el meu convenciment radicalment nacionalista.
Tots hem de dir JA N'HI HA PROU!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.